بسیاری فکر میکنند که دوران ایمیل دیگر گذشته است و با وجود شبکههای اجتماعی قدرتمند، دیگر کسی ایمیل ارسال نمیکند. اگر شما هم اینگونه فکر میکنید باید بگویم که سخت در اشتباهید! آمارها و حقایقی را از دنیای ایمیل مارکتینگ در این کتاب برای شما گفتهام که بعد از مطالعه آن متوجه میشوید که درسالهای اخیر چه راه ارتباطی قدرتمندی را برای توسعه برندتان از دست دادهاید. بازاریابی ایمیلی هنوز هم یک کانال بازاریابی قدرتمند است، نوعی بازاریابی مستقیم و همچنین بازاریابی دیجیتال، که از ایمیل برای اهداف مختلف در کسب و کار استفاده میکند. با راهاندازی یک سیستم اتوماسیون بازاریابی قدرتمند ارتباط نزدیکتر و تاثیرگذارتری را با مشتریان خود خواهید داشت. بازاریابی ایمیلی میتواند نقشی اساسی در تدوین استراتژی بازاریابی شما با تولید سرنخ، آگاهی از برند، ایجاد روابط یا درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسب و کاری شما داشته باشد. اگر میخواهید صدای شما خاص، تاثیرگذار و به دور از شلوغیهای فضای دیجیتال به مشتریان هدف برسد، ایمیل مارکتینگ برای شما معجزه میکند.
به عنوان یک صاحب کسبوکار باید بدانید مشتری شما چه میخواهد. مشتری همه چیز است و شما باید همیشه او را راضی نگه دارید. نیازهای مشتریان شما باید در خط مقدم کسب و کار شما باشد. این نه تنها باعث فروش بیشتر میشود، بلکه وفاداری مشتری را برای مدت طولانی در کسب و کارتان حفظ میکند. وفاداری مشتری احتمال انجام مجدد خرید و تعاملات بعدی با کسب و کار شما را افزایش میدهد. این وفادار بودن از رضایت او ناشات میگیرد و بر در دسترس بودن، قیمتگذاری و سایر عواملی که معمولاً بر تصمیمات خرید تأثیر میگذارند، برتری دارد. وقتی مشتری به یک محصول، خدمات یا نام تجاری وفادار است، حاضر است ماهها منتظر محصولات آن برند بماند یا پول بیشتری برای آن پرداخت کند. برای داشتن مشتریان وفادار هرکاری لازم است انجام دهید تا آنها سالها بخواهند در کسب و کار شما سرمایهگذاری کنند. چون این مشتریان وفادار هستند در شرایط سخت بازار و بحرانها به کمک شما خواهند آمد. در این کتاب ارزشمند و بسیار کاربردی جدیدترین استراتژی ها، ایده ها و روشهای نوین راه اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان را خواهید آموخت.
امروزه فرآیند و رویکرد تصمیمگیری در سازمانها بسیار پیچیده شده است و همین موارد باعث شده تا بحرانهای مالی، منابع انسانی سازمانها را با مشکلات پیچیده مواجه کند. وقتی مدیریت شما بر پایه صلاحیت، قدرت و شایستگی مورد انتقاد قرارمیگیرد باید تلاش کنید تا خود را به عنوان یک رهبر در سازمان نشان دهید.رهبری که با الهامبخشی، آموزش و ایجاد شور و اشتیاق افراد را به سمت اهداف سازمانی سوق میدهد. درک شما به عنوان یک مدیر یا یک رهبر بسیار متفاوت خواهد بود. این را بدانید که مدیریت درون یک سیستم و رهبری روی یک سیستم کار میکند.برای اینکه با نگرشها، طرز تفکر و عملکرد رهبران آشنا شوید حتما این کتاب را در خلوت و با دقت بخوانید. این کتاب به کسانی که به عنوان مدیر تازهکار در یک سازمان منصوب شدهاند، کمک میکند تا درک کاملی از وظایف و رفتارهای یک مدیر و رهبر در سازمان را داشته باشند و تصمیمات هوشمندانهتری در مواجهه با مشکلات و بحرانهای سازمانی خود بگیرند. با خواندن و مطالعه کتاب مدیران چگونه رهبر میشوند، میتوانید تیم را بجای مدیریت رهبری کنید. یک رهبر دوستداستنیتر از یک مدیر است.
بازاریابی و فروش تلفنی، روشی بسیار کاربردی و جذاب برای افزایش میزان فروش و برند آگاهی سازمانها میباشد. خیلیها فکر میکنند که بازاریابی تلفنی یعنی مزاحمت و تماسهای بی وقفه و با اصرار فروختن! بدون تردید این رویکردها در بازاریابی تلفنی امروزه جوابگو نیست و باید کاملا هوشمندانه و با استراتژی درست فروش خود را انجام دهید. مخاطبین و مشتریان امروزی شما بسیار حرفهای و هوشمندانه رفتار میکنند و اگر شما نتوانید در همان سطح رشد کنید موفقیتی در فروش نخواهید داشت. کتاب حاضر، حاصل مطالعات گسترده و سالها تجربه و آزمون و خطا است و تمامی مواردی را که شما باید در مورد بازاریابی و فروش تلفنی خود استفاده کنید و تاثیرات شگفتانگیز آن را در اختیار شما قرار میدهد. اگر تمام این تکنیکها را با دقت خوانده و اصولی اجرا کنید فروش شما متحول خواهد شد. مجموعهای از تکنیکها و روشهای ساده و بسیار کاربردی بازاریابی و فروش تلفنی که فروش چند برابری شما را تضمین میکند و ارتباطات شما با مشتریان را حرفهایتر میسازد.
لینکدین را افرادی تشکیل میدهند که همگی جزو متخصصین و صاحبنظران حوزه کسب و کاری خود هستند. فعالیت در لینکدین با سایر پلتفرمها بسیار متفاوت است. استراتژیها و برنامههای خاص خودش را میخواهد. این پلتفرم جذاب و حرفهای، به شما کمک میکند تا جایگاهی ویژه در بین سایر افراد متخصص پیدا کنید، با سایر افراد کسب و کار خود آشنا شوید، با دیدگاهها، مقالات و چالشهای بهروزی که در زمینههای مختلف در سطح جهان به وجود میآید روبرو شوید. در این کتاب، تمامی اصول و مفاهیمی را که شما باید برای داشتن یک شبکه حرفهای و تولید محتوای قدرتمند بدانید ارائه کردهایم تا از ظرفیتهای عظیم این شبکه استفاده کنید و برندتان را توسعه دهید. پس اگر به دنبال افراد، کارمندان حرفهای و سطح بالا و مشتریان جدید میگردید این کتاب را حتما بخوانید و به دوستان خود پیشنهاد کنید. اگر نگاهی به زندگی امروزی خود بیاندازیم، می بینیم که بخش بزرگی از ساعات روز و شب ما به ابزارهای آنلاین گوناگون اختصاص یافته است. اما تمامی این پلتفرم ها، صرفا ابزاری برای سرگرمی نیستند. به عنوان مثال لیندکین میتواند به شما دید کسبوکاری مفیدی بدهد.