• تلفن: 09014050909
  • ایمیل: info@ablemarketing.ir

ساخت تیزر و فیلم‌های تبلیغاتی و صنعتی

چرا تیزر تبلیغاتی؟

  • پیش به سوی پیروزی

ویدئوی فیلم صنعتی را می‌توانید را در مکان‌های از جمله کارخانجات، فضای داخلی سازمان و شرکت، شبکه‌های اجتماعی و حتی بعنوان آگهی تلویزیونی نمایش دهید و سیر عظیمی از مشتریان را به خود جذب کنید.

  • محبوبیت کسب کنید

با ایجاد فیلم‌ صنعتی مناسب می‌توانید جایی در قلب و ذهن مخاطبان باز کنید. شعار و برند خود را برای مشتریان خود محبوب کنید و نمایش دهید که چه قابلیت‌ها و محصولاتی دارید.

  • معرفی مجموعه به مشتریان

با ساخت فیلم تبلیغاتی و نمایش آن، می‌توانید بالاترین بازخورد را از یک تبلیغ بگیرید. آیا شما به دنبال این نیستید؟ پس اگر قصد افزایش فروش و محصولات خود را دارید درنگ نکنید!

بخشی از خدمات قابل ارائه ما در حوزه حوزه ساخت تیزر

ساخت فیلم های صنعتی

ساخت فیلم‌های صنعتی،گزارش آگهی، معرفی سازمان‌ها و…

صاحبان کالا، خدمات و صنایع در کنار مجموعه فعالیت‌های تبلیغاتی خود (تبلیغات تلویزیونی، پرینت‌مدیا و…) همیشه نیازمند فیلم‌های شرکتی (Corporate video) جهت معرفی سازمان‌ها، شرکت‌ها، کارخانه‌ها، مجموعه‌های تجاری و معرفی جامع خدمات، محصولات خود برای آشنایی بیشتر مشتریان، نمایندگان فروش، کارفرمایان، بازاریابی محصول و خدمت دربازارهای هدف، نمایشگاه‌ها و… بوده‌اند. فیلم‌های شرکتی با اهداف و ساختارهای مختلف تولید می شوند.

گزارش های مردمی و خبری

گزارش‌های مردمی و خبری (مصاحبه در مورد موضوعی خاص)

گزارش خبری در واقع تشریح، توضیح و توصیف یک رویداد خبری است که گزارشگر در قالب خبر به توصیف اتفاق و رویداد مدنظر می‌پردازد تا هم حس کنجکاوی بیننده را برانگیزد و  همچنین بتواند درک درست‌تری را از رویداد اتفاق افتاده به مخاطب انتقال دهد. ما در ایبل به منظور تشریح و تبیین ساختارهایی متناسب با هویت و پیام برند شما گزارش‌هایی این چنین تنظیم کرده تا بتوانیم جنبه‌های بیشتری از برند و اتفاق‌های مهم کسب‌و‌کار شما را به گوش مخاطبین و بازار هدف شما برسانیم رپورتاژ، آگهی‌ها ،مراسم سخنرانی‌ها، گردهمائی‌ها و همایشهای مختلف از جمله این گزارش‌های خبری هستند.

فیلم برداری از سمینارها و همایش‎‌ها

پوشش تصویری مراسم‌ها (همایش، سمینار، ایونت، ادیت فیلم و عکس حرفه‌ای و…)

سمینارها و همایش‌ها فضایی هستند که همیشه جمعی از اندیشمندان و بزرگان هر صنف و سازمانی جهت تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی و … گردهم می‌آیند.این افراد بر اساس مشکلات و موانعی که وجود دارد گردهم می‌آیند تا به بررسی و ارائه راهکارها بپردازند. بنابراین حضور تیم فیلمبرداری قدرتمند برای ثبت و انتشار این تصاویر، لازمه این سمینارها و تجمعات علمی می‌باشد. همکاران ما در بخش فیلمبرداری از همایش‌ها و سمینارها با تخصص و امکاناتی که در این حوزه دارند به بهتر دیده شدن سمینار و همایش شما در راستای انتظارات شما گامی ارزشمند برداشته و این لحظات را برایتان ثبت می‌کند.

تصویربرداری زیرآبی

تصویربرداری زیرآبی، هوایی
و شرایط خاص

فیلمبرداری زیرآب در عمق‌های مختلف بیشتر به کمک تجهیزات فیلم‌برداری شامل کپسول هوا، دوربین و تجهیزات نورپردازی زیرآبی امکان‌پذیر است. این کار نیازمند سال‌ها تلاش، تجربه و آموزش حرفه‌ای بوده و می‌بایست به‌طور تخصصی از ابزارهای خاصی مانند تجهیزات تنفسی و سیلندر هوا، تجهیزات نور پردازی خاص (بدلیل اینکه زیرآب نورآبی غلبه کنند) و دوربین‌های خاص استفاده شود.

تولید و تهیه انواع تیزرهای تبلیغاتی، آگهی های تلویزیونی

تولید و تهیه انواع تیزرهای تبلیغاتی، آگهی‌های تلویزیونی (موشن‌گرافیک، انیمیشن، تلفیقی و…)

با توجه به  گستردگی مخاطب تلویزیون ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون متفاوت از رسانه‌های دیگر است. با در نظر گرفت قیمت بالای پخش در تلویزیون ،تیزرهای تبلیغاتی با کمترین زمان باید تبلیغ خود را به مخاطب عرضه کند. یعنی از گرافیک و ایده نهایت استفاده شود تا در کمترین زمان پیام تبلیغ به گوش مخاطب برسد و این پیام در ذهن مخاطب ماندگاری داشته باشد.

بخشی از نمونه کارهای تیزر تبلیغاتی ایبل