• تلفن: 09014050909
  • ایمیل: info@ablemarketing.ir

آتلیه طراحی و گرافیک

طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین هنر ارتباط بصری با مخاطب است که از طریق واژه‌ها، تصاویر و ایده‌ها اطلاعاتی را منتقل میکند.امروزه در همه سطوح و همه فعالیت های کسب و کاری اهمیت و حضور عناصر بصری را میتوانیم به وضوح مشاهده کنیم.یک طراح گرافیک با خلق و سازماندهی عناصر گرافیکی به بهترین شیوه ممکن و بدون بیان کلامی پیام را به مخاطب انتقال میدهد. ایده‌پردازی، خلاقیت و جذابیت ارکان اصلی یک طرح گرافیکی منحصر به فرد میباشد،کاری که ما در تیم ایبِل با بالاترین استانداردها انجام میدهیم.خلق تصاویر زیبا و خلاقانه که هر بیننده ای را به خود جذب میکند هنر تیم گرافیست ما می‌باشد.

بخشی از خدمات قابل ارائه ما در حوزه آتلیه طراحی و گرافیک

طراحی قالب و تم بصری شبکه های اجتماعی

طراحی قالب و تم بصری شبکه‌های اجتماعی

نقش طراحی زبان بصری در شکل دادن “هویت برندها” بسیار مهم است. در طراحی زبان بصری مانند زبان نوشتاری که اولین عنصر آن کلمه است، عناصری از قبیل نقطه، خط، شکل، بافت، رنگ و سایر عناصر وجود دارند که با استفاده از تکنیک‌های مختلف، همانند دستور زبان نوشتاری، کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا بتوانند فضایی یکدست و مناسب با هویت هر برند ایجاد کنند. ایجاد یک ترکیب موثر و موفق، هم در جلب توجه مخاطب و بیننده و هم در رساندن پیام هنری مورد نظر به مخاطب موثر است. در طراحی زبان بصری، فارغ از اینکه از عکس، ویدئو یا طرح گرافیکی استفاده شود، خلق و نگهداری نوعی سبک تصویری بسیار مهم است. طراحی درست زبان بصری یکی از قدرتمندترین روش های ارتباطی است که مخاطبان شما آن را به خاطر می سپارند و برند شما را با آن به خاطر خواهند آورد.

طراحی لوگو و هویت بصری

هویت بصری(طراحی لوگو و رنگ سازمانی)

برند شامل ذهنیت، احساس باطنی و ادراک درونی شخص درباره‌ی یک محصول، خدمت یا شرکت می‌شود؛ و هویت برند آن چیزی است که استراتژی برندسازی را مشخص می‌کند و به فعالیت‌های بازاریابی جهت می‌دهد. به بیان دیگر، هویت برند شامل تمامی المان‌های برند (بصری و غیر بصری، ملموس یا غیر ملموس) همانند طراحی لوگو، نماد، بسته‌بندی، موسیقی برند، صدای برند و غیره می‌شود که یک برند به منظور درک درست از خودش و تثبیت تصویر ذهنی در نظر می‌گیرد.

طراحی بسته بندی محصولات و هدایای اختصاصی برند

طراحی بسته‌بندی محصولات و هدایای اختصاصی

طراحی بسته بندی کالا و طراحی بسته بندی محصول تاثیر بسیار بالایی در جهت جذب مشتری دارد. در طراحی بسته بندی نکات زیادی باید رعایت شود که خروجی کار می تواند به افزایش فروش محصول و کالا بیانجامد ما در ایبل مجریان با استفاده از اتاق فکر ایده های خلاقانه در جهت بسته بندی محصول و کالای شما ارائه خواهیم داد که بتوانند در جهت توسعه سهم بازار مثمرثمر باشد.

طراحی کاتالوگ، بروشور و پوسترهای تبلیغاتی

طراحی کاتالوگ، بروشور و پوسترهای تبلیغاتی

طراحی کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی یکی از پر کاربردترین خدمات برای اغلب افراد است، این خدمات با توجه به کاربرد آن از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هست. از خدماتی که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد می‌توان به طراحی کاتالوگ تبلیغاتی‌های بسیار زیبای و حرفه ای اشاره کرد که برای کاتالوگ‌های بسیار زیبای تبلیغاتی مورداستفاده قرار می‌گیرد، و خدمات طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای که برای بروشورهای بسیار زیبای جذاب برای افراد مورداستفاده عموم قرار می‌گیرد، و خدمات طراحی پوستر تبلیغاتی و حرفه ای که برای پوسترهای زیبا مورداستفاده قرار می‌گیرد. طراحی گرافیک روز به‌روز در حال پیشرفت چشمگیری است و مهم‌ترین رکن در موفقیت خلاقیت طراح و داشتن اطلاعات به‌روز در این زمینه است به همین خاطر تیم هم سایت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین ایده و خلاقیت را در طراحی‌های خود به کار خواهد برد.
طراحی بیلبورد، استرابورد و فضاهای تبلیغاتی محیطی

طراحی بیلبورد، استرابورد و فضاهای تبلیغاتی محیطی

امروزه تبلیغات محیطی به عنوان راهی برای سرمایه گذاری بر روی افکار مردم شناخته می‌شود؛ راه‌حلی نوین که صاحبان کسب و کار را قادر می‌سازد تا نام خود را در ناخودآگاه مردم ثبت کرده و در نتیجه به برند شدن خود کمک کنند. تا چندی پیش تبلیغات شهری تنها به طراحی بیلبورد تبلیغاتی ، مبلمان شهری و CLBها خلاصه می‌شد؛ اما امروزه روش‌های به‌روزتری برای تبلیغات محیطی و طراحی بیلبورد شهری ارائه می‌شوند و این گستردگی موجب شده است که تبلیغات امروزی بازدهی بالاتر و مطلوب‌تری نسبت به سایر تبلیغات محیطی قدیمی داشته باشند؛ یکی از اساسی‌ترین فاکتور‌ها برای تبلیغات مطرح شده، دانستن چندین قانون طراحی بیلبورد تبلیغاتی می‌باشد.

طراحی کارکتر دو بعدی، پیکتوگرام و …

طراحی کارکتر دو بعدی، پیکتوگرام و…

همه ما بارها کاراکتر هایی مانند میشلین من، روناد مک دونالد و M&M را دیده ایم؛ کاراکتر هایی که توانسته اند سال ها مخاطبین خودشان را جذب کنند و معرف یک برندشان باشند. اما طراحی یک کاراکتر تنها به معرفی یک برند ختم نمی شود. کاراکتر ها در طول سالیان گذشته کاربرد های فراوانی داشته اند، از کاراکتر ها مربوط به المپیک و جام جهانی فوتبال، تا کاراکتر های انیمیشن ها تنها بخشی از کاربردهای کاراکتر می باشند.

صفحه آرایی و فرم بندی مجلات و نشریات

صفحه آرایی و فرم‌بندی مجلات و نشریات

بعد از تولید محتوای خوب و مفید برای مخاطبان مجله، به جرات می توان گفت صفحه آرایی و طراحی مجله مهمترین مرحله در تولید یک مجله پر مخاطب است. طراحی و صفحه آرایی حرفه ای مجله نه تنها می تواند در جذب و اشتیاق مخاطبان تاثیر گذار باشد بلکه در خوانایی و درک بهتر محتوای مجله نقش بسزایی دارد. در طراحی و صفحه بندی مجله عواملی چون دانش و تجربه طراح یا تیم طراحی نقش مهمی را ایفا می کند. ما در ایبل بعنوان مجموعه ای که به طور تخصصی در زمینه طراحی و صفحه آرایی مجله و نشریات فعالیت می کنیم قادریم پروژه های مختلف را در هر شکل و ساختاری، با کیفیت و حرفه ای طراحی و اجرا کنیم.

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری

در دنیای مدرن امروز اغلب مدیران، به دنبال ایجاد هویت و اصالت برای سازمان و شرکت خود هستند. به عبارتی آن ها در پی برندسازی هستند تا از این طریق خود را حرفه ای تر، جدی تر، به اصول پایبندتر، معتبرتر و قابل اعتمادتر نشان دهند. یکی از راه های نمایش دادن این هویت، توجه به عوامل ظاهری مانند ست اداری مجموعه است. هر شرکت و سازمانی در طول روز با افراد و شرکت های زیادی مکاتبه دارد. در شرایطی که افراد به طور مستقیم وارد مذاکره نمی شوند، این اوراق اداری هستند که می توانند شخصیت شما و سازمانتان را در نظر مخاطب ارتقا داده و به طور ناخودآگاه در وی ایجاد حس اعتماد نمایند.

طراحی فونت اختصاصی برند شما

طراحی فونت اختصاصی برند شما

همانطور که می دانید فونت ها نوع قلم را تعیین می کنند و هر فونت بیانگر زیبایی خاصی از دستخط یا نوع نوشته می باشد. امروزه شرکت های بزرگ دنیا، هر کدام فونت های اختصاصی خود را دارند و در مکاتبات خود از فونت های اختصاصی خود استفاده می کنند.