• تلفن: 09014050909
  • ایمیل: info@ablemarketing.ir

اتاق فکر و ایده پردازی

اتاق فکرو ایده پردازی ، جایی برای تولد ایده‌های نو پخته شدن ایده ها است.اتاق فکر یک فعالیت گروهی است که امروزه در بسیاری از سازمان ایجاد شده و به خلق ایده های نو و خلاقانه میپردازند.با استفاده از نیروهای جوان و خلاق بهترین ایده ها برای تمامی شرکت ها و سازمان ها از درون اتاق فکر ایجاد میگردد تا نیاز کسب و کار ها و مخاطبین هدف را به بهترین شکل مرتفع سازند.اتاق فکر ایبل بهترین ایده ها و تکنیک ها را در راستای اهداف برند شما خلق و اجرا کرده تا مسیر موفقیت را در دنیای تجارت برایتان کوتاه کند.

بخشی از خدمات قابل ارائه ما در حوزه ایده‌پردازی

تالیف و طراحی شعار تبلیغاتی ( SLOGAN ) متناسب با استراتژی ها،اهداف و پیام

تالیف و طراحی شعار تبلیغاتی (SLOGAN) متناسب با استراتژی ها، اهداف و پیام

شعار تبلیغاتی که اغلب با نام Slogan یا Tagline شناخته می‌شود، عبارتی منحصر به فرد و به یادماندنی است که عمدتا در کمپین‌های تبلیغاتی برای معرفی محصول یا خدمت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در دنیای تبلیغات و بازاریابی، کلمات Slogan و Tagline اغلب به جای یکدیگر استفاده می‌شوند اما حقیقت آن است که هر یک از این کلمات، اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. Slogan بیان‌کننده هدف و ماهیتی است که کسب‌وکار برای تحقق آن تلاش می‌کند؛ به همین دلیل از Slogan به عنوان بیانیه ماموریت کوچک نیز یاد می‌شود. Tagline عبارتی است که اغلب با هدف آگاهی از برند و در کنار لوگوی شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی مطرح می‌شود. ارزش‌های شرکت در Slogan نمود پیدا می‌کند و حالت عمومی‌تری از Tagline دارد. شعار تبلیغاتی موفق قادر است پیام برند را تا مدت‌های زیادی در ذهن مخاطب حک نماید یا با برندسازی احساسی و نفوذ به قلب مخاطبین، به موفقیت برند و کمپین کمک کند. شرکت‌ها می‌توانند از یک Slogan کلی برای کسب‌وکار و Taglineهای مختلف متناسب با کمپین‌های تبلیغاتی و اهداف بازاریابی خود بهره بگیرند.

سناریو نویسی (جهت تیزرهای تبلیغاتی و رادیویی)

سناریو نویسی (جهت تیزرهای تبلیغاتی و رادیویی)

برندگان واقعی آگهی‌های تبلیغاتی کسانی هستند که تبلیغات‌شان داستان مشخص داشته باشد و تلفیقی از جلوه‌های بصری جذاب و دیالوگ‌ها و ترانه های دلنشین داشته باشد تا در این بازار رقابتی در یادهای مخاطبین ماندگار گردد. برای اینکه به ذهن مخاطب نفوذ کنید باید داستانی جذاب خلق کنید و او را ترغیب کنید تا داستان برند شما را دنبال کنند تا در نهایت به سمت اهداف برند که فروش، آگاهی بیشتر و… است سوق پیدا کنند. در واحد خلاقانه ایبل جذاب‌ترین سناریوها با استفاده از متخصصین حوزه تبلیغات و هنرهای تصویری طراحی می‌گردد تا پیام برند شما به شیوه‌های متفاوت و ماندگار به طرفداران برند شما انتقال پیدا کند.

طراحی شعر و ترانه

طراحی شعر و ترانه (خلق ایده های جذاب و خلاقانه برای تیزرهای تبلیغاتی)

ما در زندگی روزمره‌ی خود، همواره شاهد تبلیغاتی هستیم که در اینترنت، نشریات، بر روی بیلبوردها یا در میان برنامه‌های تلویزیونی نمایش داده می‌شوند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ما در روز، به طور میانگین ۳۶۲ آگهی تبلیغاتی می‌بینیم (البته اگر نام‌های تجاری و برندهایی را که مشاهده می‌کنیم، در نظر نگیریم) ولی فقط ۳ درصد از این آگهی‌ها، ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند، یعنی در هر روز فقط ۱۲ آگهی برای ما جذاب است. پس باید برای هرچه جذاب‌تر شدن این تبلیغات تلاش کرد. برای مثال می توان از طراحی یک شعر در تبلیغات استفاده نمود.

طراحی تجاری نام برند

طراحی نام تجاری

داشتن یک نام تجاری قدرتمند آرزوی تمامی علاقه‌مندان حوزه کسب‌و‌کار است که فقط با طراحی لوگو میسر نمیشود. واقعا نام تجاری یعنی‌چی؟ نام تجاری چیزی فراتر از نام و لوگو میباشد. نام تجاری مجموعه از ادراکاتی است که مشتریان از کسب‌و‌کار شما دارند. فراموش نکنید که مشتریان با برند شما زندگی میکنند و ایده‌پردازی می‌کنند پس می‌توانید با انتقال پیام درست از طریق طراحی گرافیک خلاقانه و قدرتمند و ارتباطات دائم با مشتریان نام تجاری خود را قدرتمند کنید. ساخت نام و نشان تجاری و المان‌هایی که مشتریان به راحتی شما را از رقبا تمیز دهند و الویت اصلی خریدشان شوید تخصص تیم ماست.

خلق کارکتر اختصاصی برند

خلق کارکتر اختصاصی برند

کاراکتر سازی برند به ایجاد تصویر برای شناخت برند اطلاق می شود. کاراکتر های برند همانند شخصیت نام تجاری هستند. برخی از آنها جدی و برخی سرگرم کننده هستند. همینطور ممکن است جوان یا پیر باشند. کاراکتر برند در واقع تصویری است که نام تجاری به وسیله آن با مشتری و مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند. کاراکتر ها انواع مختلفی دارند که می توانند بر اساس نوع سازمان و نوع محصول یا فعالیت های آن انتخاب شوند. این کاراکتر ها می توانند به انواع مختلف وجود داشته و به صورت های مختلفی با مشتریان وارد ارتباط دو طرفه یا یک طرفه شوند.

تولید محتوا

تولید محتوا (رسانه های تبلیغاتی)

زمانی که فرایند تولید محتوا سایت تبلیغاتی به صورت یونیک و دست اول انجام گیرد موتورهای جستجوگر به سایت مورد نظر کمک می کنند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرد.از نظر موتور جستجوگر گوگل، کاربران تمایلی ندارند محتواهای تکراری مطالعه کنند و بنابراین گوگل به وب سایت هایی که محتوای دست اول منتشر می کنند، اهمیت بیشتری می دهد. تولید محتوای متنی با کیفیت بسیار عالی نه ‌تنها رتبه سایت را ارتقا می دهد، بلکه ترافیک سایت را افزایش داده و همین عوامل موجب تاثیرات مثبتی بر کسب و کار آنلاین خواهد بود.