• تلفن: 09014050909
  • ایمیل: info@ablemarketing.ir

تدوین استراتژی و طراحی کمپین

امروزه اگر اهل مطالعه در فضای بازاریابی و تبلیغات باشید و یا در آژانس‌های تبلیغاتی رفت‌و‌آمد کرده باشید اصطلاح کمپین تبلیغاتی را احتمالا زیاد شنیده اید. به طور خلاصه کمپین تبلیغاتی مجموعه اقدامات هدفمند و یکپارچه تبلیغاتی است که در زمان، مکان و با استراتژی‌های مشخصی اجرا و هدفی را دنبال میکند تا یک پیام تبلیغاتی را به مخاطب خود برساند.
کمپین‌های تبلیغاتی هدف‌های متعددی را دنبال میکنند. افزایش فروش، آگاهی از برند، ارائه محصول یا خدمت جدید، افتتاح شعبه شهرستان و … همگی میتواند از اهداف کمپین‌های تبلیغاتی باشد. تیم توسعه کسب‌وکار ایبل از ایده تا اجرا در کنار شما خواهد بود تا قدرتمندترین و حرفه‌ای‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی را با بالاترین تاثیرگذاری تجربه کنید.

بخشی از خدمات قابل ارائه ما در حوزه تدوین استراتژی و طراحی کمپین

کمپین تبلیغاتی

تدوین استراتژی، طراحی و تحلیل کمپین

داشتن کمپین تبلیغاتی موفق از دغدغه‌های اصلی صاحبین کسب‌و‌کارها می‌باشد که چگونه، کجا و برای چه کسی تبلیغات کنند. چه میزان بودجه لازم است و نتیجه دلخواه چه خواهد شد. ما به این دغدغه شما به صورت کاملا حرفه ای با داشتن دانشی بالا و تیمی پاسخ داده و خیالتان را از داشتن تبلیغاتی هدفمند و تاثیر گذار آسوده می‌کنیم.

تدوین و طراحی بیزینس پلن

طراحی طرح تجاری کسب‌و‌کار و برنامه بازاریابی

اولین اصل برای رسیدن به موفقیت، نقشه راه است. داشتن طرح توجیهی به عنوان سند کسب و کار و برنامه بازاریابی(عملیاتی) به جهت چگونه در این مسیر حرکت کردن لازمه هر فعالیتی است. ما با بررسی فضای کسب و کاری شما ارزیابی تمامی SWOT ها و طراحی برنامه بازاریابی مسیر را برای شما هموار و دستیابی به اهدافتان را آسان میکنیم.

بازاریابی و فروش

فروش و بازاریابی

خیلی ها فکر می‌کنند که فروش و بازاریابی با هم تفاوتی ندارند اما فروش بعد از بازاریابی اتفاق می‌افتد. کار بخش فروش، تبدیل مشتریان احتمالی به پول نقد است، اما هدف بازاریابی علاقه‌مند سازی مشتری به خدمات. هدف ما در کسب‌و‌کار شما طراحی به روزترین ساختارهای فروش و بازاریابی است تا بتوان با کمترین ظرفیت‌ها بیشترین خروجی موثر را گرفت.

تحلیل و بررسی رفتار مصرف کننده

تحلیل و بررسی رفتار مصرف کننده

در هر کسب‌و‌کاری رفتار مصرف‌کننده موضوعی بحث‌انگیز و چالشی است که افراد و آنچه خرید می‌کنند را دربر‌می‌گیرد. چرایی و چگونگی خرید آنها، بازاریابی و آمیزه بازاریابی است. امروزه مصرف‌کننده به عنوان کلید اصلی موفقیت یا عدم موفقیت یک شرکت محسوب می‌شود. تیم توسعه کسب‌و‌کار ایبِل در راستای تجربیات مشتریان و استفاده از داده‌های به روز این مهم را به بهترین شیوه ممکن در کسب‌و‌کار شما بررسی و پیاده‌سازی خواهد کرد.

تدوین استراتژی قیمت گذاری

تدوین استراتراتژی‌های قیمت گذاری

قیمت گذاری کار بسیار سختی است و اگر درس انجام نشود سود و درآمد رو باهم از دست می‌دهید. مشتریان هر قیمتی را به آنها بدهید باز هم راضی نمیشوند به همین دلیل تخفیف دادن و شرایط پرداخت خوب گذاشتن و… عادتی شده در تمام سازمان ها تا مشتریان به ظاهر راضی داشته باشند. استراتژی های قیمت گذاری ما راهنمایی است تا بتوانید در این ماراتن نفس‌گیر بهترین تصمیم‌های مالی را گرفته و بدون ضرر کردن معامله‌های دو سر برد داشته باشید.

تحلیل وضعیت رقبا

تحلیل وضعیت رقبا در بازار

تحلیل وضعیت رقبا، فرایند ارزیابی نقاط قوت و ضعف تمامی رقبای شماست، که میتوان فرصت ها و تهدیدهای بازار را از طریق آن شناسایی کرد.آنالیز رقبا روندی که در آن تمامی فعالیت های رقبای شما در تمامی جهت بررسی و ارزیابی میگردد تا بتوان بر اساس آن استراتژی های لازم را تدوین کرده و از نحوه فعالیت آنها کاملا آگاه باشیم. این فرآیند تحلیل رقبا از نقاط قوت مجموعه توسعه کسب و کار ایبِل میباشد

طراحی استراتژی نقاط تماس

طراحی استراتژی نقاط تماس برند

در هر مرحله از نقشه سفر مشتری نقاطی وجود دارد که مشتریان با برند شما ارتباط میگیرند.ازلحظه تصمیم به خرید تا لحظه پس از خرید.تمامی این نقاط حساس ارتباطی در ایبِل شناسایی شده و بهترین استراژی ها در جهت افزایش فروش و بالا بردن کیفیت سرویس دهی کسب وکار شما طراحی و تدوین میگردد.

طراحی و تدوین نقشه راه

طراحی و تهیه نقشه راه-ROAD MAP

تمامی کسب و کارها برای ارزشمندتر کردن سازمان خود به دنبال ایجاد دیدگاهی منحصر به فرد و تهیه مسیر رشد به کمک یک برنامه استراتژیک هستند. ایجاد این دیدگاه با تعریف کردن چشم انداز،ماموریت ها،نقاط ضعف و قوت و تجزیه و تحلیل آنها شروع میشود. تیم توسعه کسب‌و‌کار ایبِل در این مسیر از ابتدا در کنار شما خواهد بود تا چشم اندازها، اهداف و… شما به بهترین حالت ممکن تعریف و اجرا گردد.

طراحی برنامه استراتژیک

ارائه پیشنهادات استراتژیک

در هر کسب و کاری نحوه‌‌ی عرضه و معرفی محصول در بازار به ‌شدت رقابتی امروز و رقابت با رقبای قدرتمند حاضر در بازار بسیار کار سختی است؛ در ایبِل ما با استفاده از ترفند ها و تکنیک هایی که در نحوه ارائه محصول به کار میبریم تاثیر زیادی را در نحوه ارتباط با مخاطبین ایجاد کرده و مشتریان شما را به وفاداران واقعی تبدیل میکنیم.

طراحی و تدوین برنامه های فروش و بازاریابی

تدوین استراتژی های رفتاری و ارتباطی

سیاست رفتاری و کلامی برند از موضوعات مهم در برندسازی کسب‌و‌کار شما می‌باشد. لحن گفتگو و نحوه انتقال پیام و چگونگی انتقال آن، این سیاست‌ها را تنظیم و اعتبار برند شما را حفظ می‌کند و توسعه میدهد.