• تلفن: 09014050909
  • ایمیل: info@ablemarketing.ir

خدمات دیجیتال مارکتینگ

نیل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتر معروف که به گفته مجله فوربز جزء ۱۰ دیجیتال مارکتر برتر دنیاست، به سوال دیجیتال مارکتینگ چیست این­گونه پاسخ می­‌دهد: «دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود». طبق این تعریف، دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتاً جدیدی نیست، بلکه اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا مربوط می‌­شود به بیش از ۱۰۰ سال پیش. رادیو سال ۱۹۸۶ اختراع شده است. ۱۰ سال زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را تهیه کنند و از آن­جا بود که به فکر تبلیغات نیز افتادند. اولین تبلیغات مربوط بود به یک اجرای اُپرا که بعد از پخش آن فوراً بلیط‌­های آن اجرا فروخته شد و این شد روز تولد دیجیتال مارکتینگ.

بخشی از خدمات قابل ارائه ما در حوزه دیجیتال

طراحی کمپین های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی

طراحی کمپین های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی

ایجاد کمپین تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی یکی از تخصص های ما در اطلاع رسانی محصولات و خدمات می‌باشد. روش‌های سنتی در تبلیغات امروزه برای بسیاری از مخاطبان تکراری شده و تاثیر کمتری نسبت به قبل روی مخاطبین دارد. راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی هم میزان مشارکت را بالا می‌برد و هم با ایجاد هیجان و حس رقابت، افراد جدیدی را به سوی سازمان و کمپین شما جذب می‌کند که می‌تواند بسیار راحت و با جزئیات دقیق اطلاعات و رفتار مصرف کننده‌ها را در این پلتفرم‌ها ارزیابی کرد و سنجید و بر اساس آن استراتژی تبلیغاتی مختص مخاطبین برند خود طراحی و تدوین کنید. در شبکه های اجتماعی با توجه به نوع مخاطبین و بازارهدف‌ها نتایج متفاوتی را میتوان گرفت. ما در طراحی کمپین‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی میانگین سنی افرادی که در شبکه‌ها وجود دارند، ساعاتی از روز که صرف بازدید این صفحات می‌شود و سابقه تبلیغات موفق در هر یک از شبکه‌ها،و بسیاری از شاخص های دیگر را مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانیم توجه‌ها را به سمت برند و خدمات شما جلب کرده و تاثیرگذاری بالایی با اجرای این کمپین ها داشته باشد. بی شک می‌توان گفت که در این زمینه با توجه به سابقه و حجم فعالیت‌هایمان کم رقیب در حوزه طراحی کمپین‌های شبکه های اجتماعی هستیم.

تولید محتوای دیجیتال

تولید محتوای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی

رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می‌رسانیم. ما با بکارگیری بیش از ۲۰ نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته ایم علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه‌ایی کاهش دهیم. ما در ابتدا SWOT سازمان شما را کاملا آن مورد بررسی قرار داده سپس با توجه به صنعت موردنظر و میزان فعالیت رقبا، رفتار مصرف کنندگان،فرصتهای موجود و… تولید محتوا ( شامل تولید محتوای عکس,ویدیو،متن و..) که متشکل از گرافیست، موشن گرافیک، گروه خلاقیت و دیجیتال مارکتر است برنامه ریزی و اجرا میکنیم. تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، و غیره با تولید محتوای اختصاصی و هدفمند به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

طراحی وب سایت و اپلیکیشن ( اجرا و نگهداری)

طراحی وب سایت و اپلیکیشن ( اجرا و نگهداری)

امروزه داشتن یک وب سایت خوب به یکی از الزامات موفقیت کسب و کارها تبدیل شده است. طراحی وب سایت اصولی و مطابق با استانداردهای سئو به شما کمک می کند تا در معرض دید مشتریان بیشتری قرار بگیرید و بتوانید برای مشتریان خود ارزش آفرین باشید. طراحی وب سایت به همراه کلیه خدمات سئو سایت و بهینه سازی به کسب و کار شما کمک می کند تا هرچه بیشتر در معرض دید مشتریان خود قرار بگیرید. طراحی سایت اختصاصی برای هر مشتری به همراه پنل مدیریتی جهت به روز رسانی محتوای سایت جز خدمات تیم ما می‌باشد. استفاده از موبایل های هوشمند با سرعت چشم گیری در حال افزایش است و امروزه از هر دو ایرانی یک نفر موبایل هوشمند دارد و این آمار صعودی می باشد. طراحی اپلیکیشن موبایل علاوه بر اینکه باعث می شود کاربران به سادگی به مطالب شما دسترسی پیدا کنند و سهولت دسترسی قابل توجهی را نسبت به وب سایت از طریق موبایل فراهم می کند.

تبلیغات ایفلوئنسر مارکتینگ و سلبریتی

تبلیغات ایفلوئنسر مارکتینگ و سلبریتی

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی نوین و بسیار موثر در تبلیغات دیجیتال امروزی است. در این روش برندها با افراد مشهور و کسانی که دنبال کنندگان زیادی در شبکه های اجتماعی دارند همکاری میکنند تا با استفاده از اعتبار و تاثیرگذاری که اینگونه افراد دارند بتوانند محصول و خدمات خود را معرفی و فروش را افزایش دهند.. بر اساس تحقیقات، کاربران شبکه‌های اجتماعی در صورت مواجه شدن با محتوای تبلیغاتی تأثیرگذار، پنج برابر بیشتر نسبت به خرید محصول یا خدمات تبلیغ‌شده تمایل خواهند داشت. برای مثال، آمار نشان می‌دهد که در آمریکا ۴۰ درصد افراد پس از مشاهده‌ی استفاده یک محصول توسط اینفلوئنسر‌ها، آن را به صورت آنلاین تهیه کرده‌اند. درکشور ما هم با توجه به حضور افراد زیادی به عنوان بلاگر و انفلوئنسر معروف کسب و کارهای زیادی تمایل به معرفی کسب وکار خود از این طریق دارند. از آنجایی که ما دسترسی و ارتباطات زیادی با این افراد تاثیرگذار داریم با توجه به نوع محتوا،محصول و عواملی که بتوان بیشترین بازدهی را از طریق تبلیغات اینفلوئنسری گرفت کمپین هایی را برایتان ایجاد میکنیم که علاوه بر فروش بالا،برند خود را هم در سطح قابل توجهی گسترش دهید.

باشگاه مشتریان

طراحی باشگاه مشتریان اختصاصی

یک برنامه مشتری مداری موفق علاوه بر رضایت مشتریان موفقیت سازمان را تضمین میکند. اگر مشتریان نباشند و از ما خرید نکنند سازمانی هم وجود نخواهد داشت. برنامه وفاداری مشتریان موجب جذب مشتریان بیشتر و بهره مندی از خدمات باشگاه مشتریان می گردد. در واقع هدف استفاده بیشتر از سرویس ها و خدمات یک مجموعه است. در همین راستا داشتن باشگاه مشتریان الزامی است که امروزه هر سازمانی باید آنرا داشته باشد.طراحی باشگاه مشتریان از اصول و روش هایی پیروی میکند که نمیتوان آن را برای هر کسب و کاری پیاده سازی کرد. ما در تیم خود و با توجه به تخصص هایی که در این زمینه داریم ارزیابی هایی دقیق از سازمان شما انجام داده و برنامه هایی را جهت رضایت مندی و وفادار سازی مشتریانتان طراحی میکنیم که علاوه بر حضور دائمی،بر تعداد مشتریان شما هر روز افزوده شده و به یک برند مشتری مدار تبدیل شوید.

تبلیغات بنری و native

تبلیغات بنری و native

تبلیغات بنری یک پیام تبلیغاتی جذاب است که در قالب یک طراحی گرافیکی جذاب ثابت یا متحرک به کاربران ارائه می‌شود، توجه‌شان را جلب و آنها را به سمت وبسایت شما هدایت می‌کند. تبلیغات بنری با اهداف مختلفی به کار گرفته می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) است. شما به کمک این بنرها به مشتریان بالقوه‌تان اعلام وجود و به این شکل هویت خود را در ذهن آنها تثبیت می‌کنید. افزایش ترافیک و ارتقای رتبه در گوگل، جمع‌آوری لید یا سرنخ باکیفیت، افزایش فروش و بازگرداندن مشتری‌ها یا لیدهای ازدست‌رفته با ارائه پیشنهادات جذاب هم از دیگر اهداف به‌کارگیری این روش تبلیغاتی اثربخش هستند.

بهبود رتبه سایت در جستجوگر های CEO/CEM

بهبود رتبه سایت در جستجوگر های CEO/CEM

هدف سئو دریافت ترافیک از موتورهای جست و جو می باشد. ما در ایبل قول رتبه ۱ در کلمات را نمی دهیم اما تضمین می کنیم که وب سایت شما در محیط اینترنت دیده شود و رتبه های برتر صفحه اول گوگل قرار بگیرد. ما کاری خواهیم کرد که مخاطبین هدفتان شما را در همان جستجوهای اولیه پیدا کنند.