• تلفن: 09014050909
  • ایمیل: info@ablemarketing.ir

جلوه های بصری و سه بعدی

Visual Effects یا به اختصار VFX، تغییر در تصاویر برای رسیدن به نمای دلخواه و ایجاد صحنه‌هایی است که با تولید فیلم به صورت معمول  بسیار پرهزینه یا امکان پذیر نیست می باشد که ما به جلوه‌های بصری در سینما و تلویزیون می شناسیم . جلوه‌های بصری در نوع محسوس و نا محسوس قابل اجرا است. برای مثال  می توان به جلوه‌های بصری محسوس مثل فیلم آلیس در سرزمین عجایب و ارباب حلقه ها و جلوه‌های بصری نامحسوس مثل فیلم های تایتانیک و بنجامین باتن اشاره کرد.ما در ایبِل با توجه به امکانات گسترده بصری و تیم تولید قدرتمندمان با کیفیت ترین،خلاقانه ترین و در عین حال متفاوت ترین جلوه های ویژه بصری را بسته به نیاز و اهدافی که برای شما طراحی و اجرا میگردد ایجاد میکنیم تا مخاطبین خاص بودن شما را از نزدیک لمس کنند.

بخشی از خدمات قابل ارائه ما در حوزه تدوین استراتژی و طراحی کمپین

ساخت تیزر های انیمیشنی

ساخت تیزرهای انیمیشنی

به طور ساده، یک انیمیشن تبلیغاتی، ویدیو یا تصویری تکرارشونده به صورت حلقه‌ای بوده و در آنلاین مارکتینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش تبلیغات از سال‌ها پیش مرسوم شده است، اما با توجه به پی بردن کسب و کارها به قدرت بالای نفوذ آن در ذهن کاربران، مدیران بیزینس‌های بیشتری به آن رو می‌آورند. استفاده از انیمیشن در تبلیغات معمولا در قالب یک حلقه تکرارشونده به صورت بینهایت است، به طوری که بعد از رسیدن به آخرین فریم، پخش به صورت یکپارچه از اولین فریم ادامه پیدا کند. کاربر نباید در ابتدا متوجه این تکرار شود. در این نوع ویدیوهای تبلیغاتی می‌توان هر نوع محتوایی، از اعلام در راه بودن یا معرفی یک محصول جدید گرفته تا نحوه استفاده از محصولات کنونی، را گنجاند.

ساخت لوگوموشن حرفه‌ای

ساخت موشن گرافیک و لوگو موشن‌های حرفه‌ای

لوگو موشن مثل هر نوع دیگری از طراحی نیازی به یادگیری مقدماتی دارد و پس از آن به کمک تکنیک های جدید این دانش ارتقا میابد. این ویدئو حرکتی کوتاه از لوگو و شخصیت اصلی برند استفاده میکند و البته ترند اصلی موشن گرافیک این روز ها استفاده از المان ها به صورت سه بعدی است. استفاده سه بعدی آنها را به سمت واقعیت نزدیک میکند. استفاده از رنگ ها و تصویر ها تا زمانی که برند پیروی کند مشکلی ندارد. اما زمانی که این رنگ ها خارج از برند باشد قوانین کلی بهم میریزد. مگر اینکه هدف از موشن گرافیک تبلیغات نباشد. در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

طراحی مفهومی یا کانسپت دیزاین

طراحی مفهومی یا کانسپت دیزاین

طراحی مفهوم نشان می‌دهد که محصول یا خدمت چه مشکلی را حل خواهد کرد، این مشکل را به چه شیوه‌ای حل خواهد کرد و چه حسی را انتقال خواهد داد. شاید بتوان گفت که طراحی مفهوم یکی از خلاقانه‌ترین بخش‌ها در فرایند طراحی محسوب می‌شود و همان بخشی است که معمولاً به صورت گروهی و آزادانه و بر روی تخته‌های بزرگ یا کاغذ انجام می‌شود و به ما کمک می‌کند تا خودمان را محدود نکنیم و تمام امکانات ممکن را در نظر بگیریم. در واقع در کانسپت دیزاین روح نوآوری نهفته است.

طراحی کارکتر سه بعدی برند

طراحی کارکترهای سه بعدی و متحرک‌سازی با توجه به برنامه‌های برندینگ

طراحی کاراکتر ابزاری است که به شما کمک می کند داستان خود را بگویید و تاثیره خاص خود را بر مخاطب خود داشته باشید این داستان می توان درباره خدمات، محصولات و یا حتی داستان یک فیلم، کارتون یک کتاب و یا یک بازی کامپیوتری و یا غیره باشد. طراحان کاراکتر برای یادآوری شخصیت های عالی بسیار تلاش می کنند. یک شخصیت خوب طراحی شده اثری ماندگار بر مخاطب می گذارد.

طراحی فضای ساخت تیزر

فضاسازی و طراحی محیط جهت انجام تیزرهای تبلیغاتی

برای معرفی کسب و کار خود با ساخت تیزر تبلیغاتی و انتشار آن در تلویزیون، شبکه های اجتماعی و سایت های پربازدید مشتریان خود را پیدا کنید و شاهد رونق کسب و کار خود باشید.

طراحی استوری برد بر مبنای سناریوهای تبلیغاتی

طراحی استوری برد بر مبنای سناریوهای تبلیغاتی

در موشن گرافیک به جای فیلمنامه در واقع از سناریو استفاده می شود. بنابراین دیگر نیاز به رعایت نکات فیلم نامه نویسی نیست و در عوض باید به مواردی همچون ساختار کلی سناریو، هدف، زمان و…. توجه کرد.

کامپوزیت و ترکیب تصاویر

کامپوزیت و ترکیب تصاویر

تلفیق عکس ها در کنار هم ، نگاهی حرفه ای و سینمایی به هر ترکیبی از آنها می دهد. این کار باعث جذابیت هرچه بیشتر تصاویر می‌شود. از این رو شما با ادغام دو تصویر می‌توانید یک تصویر حرفه‌ای داشته منحصر به فرد داشته باشید.

بخشی از نمونه کارهای جلوه‌های بصری ایبل