• تلفن: 09014050909
  • ایمیل: info@ablemarketing.ir

رسانه های اجتماعی حضوری

رسانه‌های اجتماعی و حضوری از منظر علم بازاریابی، فعالیت‌های هدفمندی هستند که در مسیر دستیابی به استراتژی‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت واحد بازاریابی، شناخته شده‌ است. استراتژی‌ها برای رسیدن به این اهداف از انواع شیوه‌های کارآمد و نوین، خلاقانه و متفکرانه، متناسب با موقعیت فعلی برند، برای هدایت مصرف‌کننده به سمت و سوی استفاده از محصول/خدمت موردنظر، ترویج، ترغیب و ایجاد نیاز در مخاطبین استفاده می‌نمایند.

بخشی از خدمات قابل ارائه ما در حوزه رسانه ‎های اجتماعی

طراحی و اجرای حرفه ای پروموشن

طراحی و اجرای حرفه‌ای پروموشن

پروموشن مجموعه اقداماتی است که به بهبود فرآیندهای بازاریابی و تبلیغات کمک می‌کند که مخاطب هدف آن مشتریان بالقوه‌ای است که حضور دارند. هدف پروموشن اطلاع‌رسانی تبلیغاتی برای یک محصول جدید، تخفیفات و … می‌باشد. پروموشن از دیدگاه بازاریابی، فعالیت‌های هدفمندی است که در مسیر دستیابی به استراتژی‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت واحد بازاریابی، انجام می‌شود. پرومشون یعنی تدوین استراتژی‌هایی کارآمد به جهت هدایت مصرف‌کنندگان به خرید محصولات و خدمات مورد نظر. در بازارهای امروزی حضور در فعالیت‌های پروموشن امری حیاتی برای سازمان‌ها جهت آگاهی مشتریان از برند و محصولات و افزایش فروش می‌باشد. چه کسی مسئول نوشتن پروموشن است؟ مدیرعامل؟ هیئت مدیره؟ مدیران ارشد؟ همه ی اعضای مدیریتی شرکت؟ هیچ کس! شما باید عملیات پروموشن را به شخص یا مجموعه‌ای بسپارید که در افزایش سهم برند شما در بازار با توجه به تجارب و امکاناتی که دارند نقش بسزایی ایفا کنند و توسعه برند شما را فراهم کنند. کاری که ما در ایبِل با قدرت تمام و بدون هیچ محدودیتی انجام میدهیم تا شما را با خیالی آسوده به سمت اهدافتان سوق دهیم.

تبلیغات نقطه فروش posm

تبلیغات نقطه فروش posm

یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغات، تبلیغ در نقطه فروش است که می‌تواند تاثیری مستقیم در میزان فروش محصولات و خدمات شما داشته باشد. تبلیغات در نقطه فروش را می‌توانیم به این شکل تعریف کنیم که: نوعی از تبلیغات که در محل فروشگاه و کسب‌و‌کار شما به جهت افزایش فروش و جذب بیشتر خریدارن با استفاده از ابزارهایی چون: استندهای نمایش محصولات، کاتالوگ‌ها، بنرها و… صورت می‌پذیرد. در این روش فروشگاه‌ها و صاحبین کسب‌و‌کار با همکاری با یک یا چند برند اقدام به تبلیغات آنها می‌کنند که این تبلیغ می‌تواند انگیزه‌های مشتریان را برای خرید افزایش دهد. علت این مدل تبلیغات این است که در زمان تصمیم‌گیری برای خرید می‌تواند مشتریان را ترغیب به خرید محصولی کند که برای فروشنده و برند مورد نظر سوددهی داشته باشد و میزان فروش را افزایش دهد. از آنجایی که این نوع تبلیغ کارکردهای خاص خود را دارد لذا ما با بررسی ساختار برند و میزان تاثیرگذاری این نوع تبلیغات بهترین شیوه‌های تبلیغات در نقطه فروش را برای سازمان شما اجرا کرده تا بتوانید سهم بالایی در میزان فروش خود داشته باشید.

بازارپردازی Merchandising

بازارپردازی Merchandising

مرچندایزینگ روشی است که درفروشگاه‌ها ، کالاها را به مشتریان نشان می‌دهند. مرچندایزینگ ابزاری برای ترغیب بیشتر مشتریان به خرید است. Merchandising (مرچندایزینگ)  یک اطلاع‌رسانی عمومی است برای توضیح بیشتر فعالیت‌های پروموشن در داخل فروشگاه که معمولا با هزینه ای بسیار کم یا گاها بدون هزینه انجام می‌شود و باعث افزایش اثربخشی برنامه‌های تبلیغاتی و افزایش فروش می‌گردد. از آنجایی که مرچندایزینگ از عوامل تاثیرگذار در اجرای برنامه‌های پروموشن است تیم توسعه کسب و کار ایبِل با دانشی که در این زمینه در سال‌های فعالیت خود به صورت علمی و تجربی کسب کرده با بالاترین استانداردها و به شیوه‌های کاملا جذاب چیدمان و پیشبرد فروش محصولات شما را در اختیار می‌گردد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به نتایج دلخواه خود در این زمینه دست پیدا کنید.

طراحی پلانوگرام (چیدمان محصولات در قفسه ها و خرده فروشی ها)

طراحی پلانوگرام (چیدمان محصولات)

پلانوگرام نوعی برنامه‌ی بصری است که چیدمان محصولات در قفسه‌ها و وسایل تجاری را در خرده فروشی‌ها تعیین می‌کند. پلانوگرام معمولاً توسط یک کارشناس چیدمان فروشگاهی یا یک عضو تیم تبلیغاتی_بازاریابی یا فروش ایجاد می‌شود. به‌لحاظ تاریخی، پلانوگرام‌ها به‌صورت یک نمودار شماتیک یا طراحی‌شده ارائه شده‌اند اما امروزه به‌طرز فزاینده‌ای، به‌صورت دیجیتالی توزیع می‌شوند که از تبلت و تلفن‌ همراه و تصاویر عکاسی‌ شده استفاده می‌کنند. در بزرگ‌ترین زنجیره‌ی خرده‌فروشی در ایالات‌متحده، پلانوگرام‌ها با هدف ایجاد سازگاری در ارائه‌ی فضاهای‌ مناسب قفسه‌ای استفاده می‌شوند تا درعین بهبود بخشیدن چیدمان به‌لحاظ بصری، پیشنهاداتی نیز برای ست‌کردن محصولات و چیدن آن‌ها روی قفسه‌ها ارائه دهند.

طراحی خلاقانه رود شو road show:

طراحی خلاقانه رود شو road show

رود شو یکی از ابزارهای مهم در برنامه‌های بازاریابی و ایجاد ایونت‌ها و رویدادهای مهم می‌باشد که با هدف‌های مختلفی بر اساس استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات برگزار می‌گردد. رود شو‌ها جنبه صرفا تجاری ندارند و در سایر زمینه‌های فرهنگی و سیاسی و … استفاده می‌شود. اهداف رود شو کاملا منطبق بر استراتژی‌های بازاریابی سازمانی است چون می‌خواهد در کنار سایر روش‌ها پیامی را به مخاطب منتقل کند. در روش های مختلف تبلیغاتی نحوه ارسال پیام‌ها باهم متفاوت است و در رود شو هم این انتقال پیام به نحوی است که تجربه یک خرید و استفاده از یک برند را برای مشتریان بالقوه فراهم می‌کند. این امر باعث ارتباط بهتر بین مشتریان و سازمان می‌شود.

بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی

بازاریابی سیار بعنوان تنها کانال شخصی مستقیم برای برقراری ارتباط در صنعت بازاریابی می‌باشد. این بازاریابی می‌تواند روشهایی مانند: تبلیغات، بازاریابی مستقیم، مدیریت ارتباط با مشتری، خدمات پشتیبانی مشتری، ایجاد وفاداری، ابزارهای تبلیغاتی فروش، بالا بردن آگاهی نام تجاری، جمع‌آوری داده را بکارگیرد .” استفاده از رسانه سیار بعنوان یک کانال ارتباطی و سرگرمی بین یک نام تجاری و کاربر نهایی می باشد” . یک تعریف جامع و کاملا ساده از انجمن بازاریابی موبایلی است. اپلیکشن ها می توانند در دو قالب عمومی و یا فروشگاهی طراحی شوند. اگر شما هم از اپلیکیشن ها برای محثصلات خود استفاده میکنید میتوانید با اضافه کردن محصولات خودتان به این اپ ها مشتریان را ترغیب کنید که محصولات شما را دیده و در نهایت اقدام به خرید کنند.